امروز : 5 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار جویبار بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

کد خبر : 96797 15 مرداد 1399
پ

پیام تبریک فرماندار جویبار بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. ‎

 پیام تبریک فرماندار جویبار بمناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

 

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، متن پیام بدین شهر است :

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

"الحمد ا... الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیر المومنین (ع)  "

 

 خداوند را شاکریم که این روز را برای ما قرار داد زیرا هیچ سرمایه ای در زندگی بر مکتب مولای متقیان حضرت علی (ع) و داشتن ولایت ، برتری نداشته است .

 

 رخداد غدیر در ذی حجه سال دهم هجری ، تنها یک حادثه تاریخی و تنها نام یک سرزمین نیست ؛ بلکه غدیر روز اکمال دین ، اتمام نعمت الهی ، روز بزرگ و سرچشمه همیشه جوشان ولایت است

 

 عید سعید غدیر ، روزی است که به فرمان خداوند متعال حکومت الهی بدست امامی عادل چون حضرت علی (ع) توسط حضرت محمد مصطفی (ص) پی ریزی تا امت اسلام در پرتو انوار درخشان ولایت راه را از بیراهه تمیز داده و در این مسیر با هر گونه استبداد ، استثمار و بدعت دوری و در ستیز باشد .

 

        اینجانب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به محضر حضرت ولیعصر (عج)،مقام معظم رهبری ، شیعیان و پیروان ولایت بویژه مردم شریف شهرستان جویبار تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم با درک صحیح این واقعه عظیم، در مسیر درست ایمان و عمل صالح قدم برداشته و از متمسکین واقعی راه امامت و ولایت باشیم.

 

سید علی اسد

فرماندار شهرستان جویبار

 

اشتراک گذاری
پیوند ها