امروز : 6 اردیبهشت 1403

امام جمعه و فرماندار محمودآباد در پیام مشترکی فرا رسیدن عید غدیر خم را تبریک گفتند

غدیر تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است

کد خبر : 96833 18 مرداد 1399
پ

غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده « خم » به جام محبت دوست داران پیامبر و خاندانش جارى است. غدیر، شایسته هر ثناست که وحى از او پیراست و محمد بدو آراست و اسلام از او برخاست. ‎

در متن این پیام آمده است :

 

غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت است که از سینه تفتیده « خم » به جام محبت دوست داران  پیامبر و خاندانش جارى است.  غدیر، شایسته هر ثناست که وحى از او پیراست و محمد بدو آراست و اسلام از او برخاست.  غدیر، تفسیر بدر و احد و شأن نزول صفین و نهروان است. بدر، عدالت مى خواست؛ احد، شجاعت آرزو مى کرد؛ خیبر تماشاى صداقت را تمنا داشت و  غدیر، آمین آن همه ثنا و دعا بود. غدیر، روز انسان است.  غدیر، تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت على (ع) است. غدیر، عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر، عیدعدالت و رهبرى و تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است.


لذا اینجانبان عید سعید غدیر خم، عید ولایت حضرت امیرالمومنین علی(ع) را به محضر یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شیعیان و پیروان ولایت خاصه عموم مردم شریف شهرستان محمودآباد تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم با درک صحیح این واقعه عظیم، در مسیر درست ایمان و عمل صالح قدم برداشته و از متمسکین واقعی راه امامت و ولایت باشیم.

 

سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری