امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی 19 مرداد 99 .

کد خبر : 96857 19 مرداد 1399
پ

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی 19 مرداد 99 . ‎

 

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی 19 مرداد 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، خانم دکتر مرشد از شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت : باتوجه به مصوبات جلسه قبلی شبکه بهداشت و درمان با همکاری اکیپ میدانی از سطح بازار ـ قهوه خانه ها ـ فروشگاههای مواد غذایی و ... بازدید مشترک انجام می گردد که با توجه به آمار بیمارستانها در آمل شرایط کمی آرام تر از روزهای قبل شد و  آمار وضعیت بستری شدگان در شهرستان آمل کاهش یافته است .

وی بیان داشت : باتوجه به وضعیت کنونی مردم آمل این خطر را جدی نگرفتند و هر روز شاهد ورود بیمار به بیمارستانها هستیم و علاوه بر این تعداد زیادی از بیماران در منازلشان بستری و تحت مراقبت هستند دراین رابطه شهروندان محترم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند و همچنین نسبت به حضور در تجمعات و مکانهای پرتراکم و پرخطر خصوصاً در سطح بازار اجتناب کنند .

در ادامه قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای ستاد کرونای شهرستان آمل اظهار داشت : در روند کنترل بیماری کرونا بعضی از ادارات و مردم تلاشهایی انجام دادند ، با توجه به بازدید هایی که در سطح شهر ـ ادارات ـ بانکها از سوی اینجانب و بعضی از همکاران و اعضای ستاد انجام گردید تقریباً 80 درصد مردم نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمودند و تعدادی از واحدهای کسبی مثل قلیانسراها ـ بازار روزها اقدام به رعایت پروتکل نکردند و مصوبات ستاد کرونا را جدی نگرفتند ، امیدواریم ادارات اصناف ـ صنعت و معدن و اتحادیه های مربوطه با متصدیان واحدهای کسبی که در اجرای قانون سرپیچی می کنند برخورد جدی و قانونی نمایند تا دیگر شاهد اینگونه قانون شکنی ها نباشیم .

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفت : آمارهای روزانه نشان می دهد که تعداد بیماران در بیمارستانها رو به کاهش می باشد و این نشاندهنده رعایت مردم نسبت به بیماری می باشد که آنرا جدی گرفتند ، اما مسافران در طی تعطیلات گذشته هجوم آورده و این عمل آنها نسبت به شیوع و گسترش دوباره بیماری خواهد گردید .

قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری آمل ضمن تقدیر و تشکر از اداراتی که در زمینه بازدیدهای مشترک و میدانی تلاش می کنند ، از اداراتی که نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی می کنند خواست تا نسبت به انجام وظایف خود دقت و تلاش بیشتری نمایند و گزارش عملکرد ادارات هر روز باید به فرمانداری جهت انعکاس به استانداری ارسال گردد . در ادامه هریک از ادارات واعضای ستاد حاضر در جلسه نقطه نظرات و عملکرد دستگاه مربوطه را به جلسه ارائه دادند . 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها