امروز : 10 فروردین 1403

آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان که بصورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار مازندران

کد خبر : 96894 21 مرداد 1399
پ

فرماندار قائم شهر در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان که بصورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار مازندران برگزار گردید، ضمن قدردانی از تعامل، همراهی و تلاش رسانه ها در جهت انعکاس دستاوردها و اقدامات انجام شده ‎

فرماندار قائم شهر در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان که بصورت ویدئو کنفرانس به ریاست استاندار مازندران برگزار گردید، ضمن قدردانی از تعامل، همراهی و تلاش رسانه ها در جهت انعکاس دستاوردها و اقدامات انجام شده در روند مقابله با بحران کرونا و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه شهرستان، خبرنگاران را قشر تاثیر گذار و نقد منصفانه آنها را در کنار ارائه فعالیت ها و خدمات مسئولین و بیان مشکلات مردم، کمک به توسعه و پیشرفت جامعه دانست.

یحیی یوسف پور گفت: این روزها فرصتی است تا یادی شود از خبرنگارانی که انعکاس دهنده خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان کننده نظرات،  پیشنهادات و انتقادات مردم و جامعه می باشند.
فرماندار قائم شهر اذعان داشت: بدیهی است ارزشمندی و گرانمایگی قلم و صاحبان آن، در التزام به امانتداری، زمان شناسی و صداقت است و به این مسئله ایمان داریم قاطبه رسانه ها و اکثر خبرنگاران عزیز از این ویژگی های مهم بهره مند می باشند و همواره تلاشمان بر این است تا در حیطه اختیارات دولت، پاسدار آزادی مطبوعات و مدافع حقوق خبرنگاران باشیم.
یوسف پور با اشاره به فعالیت رسانه ای بیش از ۸۰ خبرنگار در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی به صورت مکتوب و مجازی در قائم شهر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان خواست تا با یک برنامه ریزی مدون ساماندهی و بررسی مشکلات این عزیزان را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی نتوانستیم همایشی جامع با حضور همه ی دوستان رسانه ای برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: از تمام عزیزانی که توسط اداره ارشاد معرفی شدند تجلیل به عمل می آید.

در ادامه چند تن از خبرنگاران با طرح مسائل و مشکلات و خواسته های صنفی خود خواهان توجه مسئولین و متولیان امر به مطالبات اصحاب رسانه شدند.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تقدیر شد.
همچنین در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای رسانه از عکاس خبری قائم شهر، مرحوم سید علی طالبیان که اخیرا به دیار باقی شتافت تجلیل شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها