امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد خبر داد:

پلمپ 57 واحد متخلف صنفی در محمودآباد

کد خبر : 96900 20 مرداد 1399
پ

علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد گفت: از مجموع 3444 مورد بازرسی های صورت گرفته توسط اکیپ های نظارتی کرونا از واحدهای صنفی از زمان آغاز موج دوم بیماری کرونا تا کنون540 مورد تخلف منجر به تذکر کتبی و 57 مورد پلمپ و 70 مورد معرفی به مراجع قضایی صورت گرفته است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ، شریعت در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که بصورت ارتباط ویدیو کنفرانس برگزار شد با اعلام این خبر که  شیب روند افزایشی مبتلایان به کرونا و تعداد بستری ها در بیمارستان شهدای محمودآباد متوقف شده است افزود: این به معنای پایان راه نیست و بایستی تلاش ها تا برون رفت از وضعیت قرمز ادامه پیدا کند.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری محرم و موعد برگزاری کنکور سراسری در شهرستان افزود: پروتکل های بهداشتی برای محرم و کنکور مشخص شده و به دستگاه های مرتبط جهت اجرا و نظارت ابلاغ خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی که منجر به توقف روند افزایشی شیوع کرونا شده است افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و همینطور تعطیلات پایان هفته امیدواریم با رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی مختص محرم شاهد افزایش مجدد ابتلا و بستری ها نباشیم .

 

 

شریعت در پایان با اشاره به اینکه پرو تکل های بهداشتی مربوط به کنکور هم مشخص شده است گفت: در آینده نزدیک با بازدید از محل برگزاری کنکورو لحاظ همه موارد احتیاطی و بهداشتی شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا ان شالله کنکوری های عزیز بدون کوچکترین دغدغه ای در این آزمون سراسری شرکت نمایند.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری