امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد :

80 ملک آموزش و پرورش فاقد سند و در تعرض هستند

کد خبر : 96915 21 مرداد 1399
پ

علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه بنیان هر تحولی آموزش و پرورش است، گفت: جامعه سالم و پویا نیازمند تعامل نهاد آموزش و پرورش خواهد بود. ‎

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد عصر امروز سه شنبه 21 مرداد با حضور حجت السلام موسوی امام جمعه و علیرضا شریعت فرماندار و علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری و بخشداران مرکزی و سرخ رود و سایر مدیران ادارات واعضای عضو شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه بعد از مدافعان سلامت معلمان ما نیز در ایام شیوع کرونا در سنگر تعلیم و تعلم ایثارگری کردند ، افزود: مدیران ما در شرایط بحرانی باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی باید در دستور کار معلمان و مدیران به درستی صورت پذیرد و باید در کنار خانواده‌ها این فرهنگ را نهادینه نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره حفظ اراضی آموزش و پرورش تاکید کرد: آموزش و پرورش در محمودآباد 80 ملک با ارزش افزوده زیادی دارد که فاقد سند است و باید تلاش شود تا از تعرض به آنها جلوگیری شود.

وی همچنین از احداث هنرستان دخترانه در سرخ رود خبر داد و گفت: یک قطعه زمین در چاکسر سرخ رود جهت احداث هنرستان دخترانه در سرخ رود که پیش از این برای احداث مسکن ملّی از سوی وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته بود کاندید شده و پیگیری های اولیه صورت گرفته است و امید است با همراهی خیرین مدرسه ساز اولین هنرستان دخترانه سرخ رود کلنگ احداث آن به زمین زده شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری