امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه زراعت چوب با حضور فرماندار برگزار گردید.

جلسه زراعت چوب با حضور فرماندار برگزار گردید.

کد خبر : 96927 22 مرداد 1399
پ

انصارالحسینی فرماندار خاطرنشان کرد:توجه به آموزش تولید کنندگان و بهره گیری از نظرات کارشناسان در توسعه بخش زراعت چوب ضروری بوده و نیاز است تا بخشداران و دهیاران نسبت به شناسایی اراضی مستعد در این شهرستان اقدام کنند. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی : صبح امروز مورخه 22 مرداد 99 جلسه زراعت چوب با حضور فرماندار و بعضی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرماندار برگزار گردید .

انصارالحسینی فرماندار با اشاره به تا کیدات و سیاست های دولت در خصوص توجه به توسعه این صنعت تصریح کرد: ایجاد اشتغال ، کاهش نرخ بیکاری ، ایجاد فرصت های  جدید شغلی  ، رونق اقتصادی و صرفه جویی ارزی یا کاهش یا حذف واردات چوب ،کاستن از فشار بی رویه وارده بر عرصه های جنگلی -برای تامین چوب از مهمترین اهداف اجرای طرح زراعت چوب به شمار می رود.

وی با تاکید بر توسعه زراعت چوب در شهرستان افزود :  شهرستان سوادکوه شمالی  از جمله  شهرستانهای مستعد در زمینه تولید چوب  بوده  و جایگاه خوبی در این صنعت دارد . و امسال 100 هکتار ا زاراضی برای کاشت نهال  د رشهرستان در نظر گرفته شده است  که باید با برنامه ریزی  لازم به عمل آید . همچنین کاشت نهال در اراضی بلااستفاده از جمله  فضاهای خالی دانشگاها ،مدارس ، حاشیه مرغداریها ،زمینهای  رو باز ورزشی  حاشیه جاده  دست رسی به روستاها –بسترها ی مرده و متروکه  رودخانه ها و حاشیه آبندانها مورد تاکید قرار داد.

 انصارالحسینی فرماندار خاطرنشان کرد:توجه به آموزش تولید کنندگان و بهره گیری از نظرات کارشناسان در توسعه بخش زراعت چوب  ضروری بوده  و نیاز است تا بخشداران و دهیاران نسبت به شناسایی اراضی مستعد در این شهرستان اقدام  کنند.

فرماندار  گفت: از سرمایه گذاران بخش خصوصی و کلیه متقاضیان به منظور توسعه صنعت زراعت چوب در این شهرستان حمایت می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها