امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تسهیلات کرونایی

مدیران بانکها نسبت به پرداخت وام به افراد آسیب دیده تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند .

کد خبر : 96929 22 مرداد 1399
پ

جلسه ستاد تسهیلات کرونایی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ـ دیگر مدیران شهرستانی و رؤسای بانکهای شهرستان آمل 22 مرداد 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد تسهیلات کرونایی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ـ دیگر مدیران شهرستانی و رؤسای بانکهای شهرستان آمل 22 مرداد 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به شرایط کرونایی درشهرستان آمل که شرایط بسیار سختی به وجود آورده و مردم را درگیر خود کرده و بعضی از کسبه ها و افراد دچار مشکلات عدیده مالی شده اند که در این زمینه دولت محترم نسبت به پرداخت تسهیلات به افراد آسیب دیده در رابطه با موضوع اقدام نموده است .

وی بیان داشت : باتوجه به اینکه یکی از کارهایی که بر عهده مسئولین می باشد ارائه خدمات مطلوب به مردم خصوصاً اقشار کم در آمد می باشد که در این برهه از زمانی دچار مشکل شدند ، باتوجه به اینکه ستاد کرونای کشور تصمیم بر تعطیلی بر از واحدهای کسبی گرفته و همچنین برخی از مشاغل نیز با مشکل مواجه گردیدند وام و تسهیلات کرونایی برای این افراد در نظر گرفته شده که مدیران بانکها همه باید پای کار باشند و با این قشر آسیب دیده همکاری لازم را بعمل آورند .

سید جعفر رسولی افزود : باتوجه به اینکه مردم از نظر روحی در وضعیت بدی هستند به خاطر موضوع کرونا بحث وام کرونایی در اولویت اول بانکها قرار گرفته ، انتظار داریم مدیران بانکها تمام سعی و تلاش خود را در رابطه با پرداخت به افراد آسیب دیده به کار گیرند و کارگاههای تولیدی که نیاز به تسهیلات دارند نیز مساعدت های لازم به آنها داده شود .

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : تسهیلات کرونایی را ویژه ببینیم و از همه مدیران بانکها و مدیران دستگاههای ذیربط می خواهیم کمک فوق العاده خود رادر این زمین انجام دهند و همکاریهای لازم را داشته باشند .

در پایان هریک از مدیران بانکها تعداد افراد معرفی شده و افرادی که وام به آنها پرداخت گردید و یا در دست اقدام می باشند را اعلام نمودند .

اشتراک گذاری
پیوند ها