امروز : 28 فروردین 1403

جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا درخصوص جرای دقیق دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در شهرستان کلاردشت

کد خبر : 96931 22 مرداد 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : صبح امروز جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا درخصوص اجرای دقیق دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر در شهرستان کلاردشت به ریاست کامران پولادی فرماندار و با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . ‎

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت اظهار داشت : برنامه ریزی مراسم عزاداری با اولویت برگزاری در فضاهای باز و برگزاری مراسم در فضای سربسته دارای شرایط مناسب بهداشتی و مدیریتی صرفا با تائید ستاد استانی می باشد . و همچنین کاهش ساعات برگزاری مراسم و اعمال محدودیت در روزهای برگزاری مراسم در مقایسه سنوات گذشته می باشد و برگزاری تجمعات به صورت حداقلی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مراسم و لزوم استفاده از ماسک و اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی مرتبط با نذورات است .

فرماندار کلاردشت در ادامه عنوان نمود : ورود دسته جات به حرم های مطهر ممنوع است و استفاده از طبل و سنج و وسایل مشترک در دسته جات ممنوع می باشد . قطعا تلاش خواهیم کرد مراسم عزاداری  سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش در ایام محرم در فضای باز و با رعایت پروتکل بهداشتی و با کمک همیاران سلامت برگزار می شود و تجمعات احتمالی محرم هم حدافقلی باشد و برنامه های ما استفاده بیشتر از فضای مجازی و خلاقیت در نوع عزاداری ها خواهد بود .

اشتراک گذاری
پیوند ها