En امروز : 1 اردیبهشت 1403

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد: افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومانی در مازندران

کد خبر : 96957 22 مرداد 1399فرهنگی
پ

دکتر نوبخت، معاون رییس جمهوری در برنامه جهش تولید صدا و سیمای مرکز مازندران، گفت: ۱۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد تومانی تا پایان امسال در استان مازندران افتتاح می شود. ‎

دکتر محمدباقر نوبخت چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی جهش تولید با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه عمرانی با ۵۷۷ میلیارد تومان در بخش عمرانی تا قبل از پایان سال در استان بهره برداری می‌شود، افزود: تاکنون برای این طرح‌ها ۳۸۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و مابقی اعتبار نیز تأمین و پرداخت می‌شود.

وی از دستگاه‌های مرتبط خواست تا به وعده‌های خود عمل و برای تکمیل ۱۰ پروژه تلاش کنند و افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی، طرح‌های تولیدی در کشاورزی، صنعتی و خدمات بوده که اکنون نیمه تمام است.

معاون رییس گفت که علاوه براین برای برنامه جهش تولید امسال پروژه های اساسی و مهم در مازندران طراحی و عملیاتی شده است.

دکتر نوبخت یادآور شد: با تکمیل پروژه های جهش تولید، چهار هزار و ۸۷۲ فرصت شغلی جدید نیز در استان ایجاد می‌شود و شش هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان نیز به ارزش افزوده تولیدات افزوده می‌شود که این طرح‌ها در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات خواهد بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار داشت: ۱۸ طرح تولیدی نیمه تمام در بخش‌های کشاروزی، صنعتی، خدماتی و شرکت‌های دانش بنیان در مازندران با اعتباری بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی تا پایان این دولت به بهره برداری می‌رسد. 

 

اشتراک گذاری