امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار قائم شهر در پیامی، فرارسیدن دوم شهریور، سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت

کد خبر : 97215 2 شهریور 1399اخبار فرمانداری
پ

نامگذاری هفته نخست شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان، انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده اند. ‎

فرماندار قائم شهر در پیامی، فرارسیدن دوم شهریور، سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی داشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، در پیام یحیی یوسف پور آمده است؛

نامگذاری هفته نخست شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان، انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار نموده اند.

امروزه دولتمردان ما، على رغم تحریم هاى سخت و ظالمانه دشمنان این مرز و بوم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و با مشی اعتدال و با وحدت و خرد جمعی در تلاشند تا با تکیه بر توانایی های زنان و مردان بزرگ این سرزمین در راستاى تحقق اقتصاد مقاومتى و ایجاد آرامش در جامعه، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس نمایند و نام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همچنان، بلند آوازه نگه دارند.  

هفته دولت همچنین فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولین و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود، تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند.

اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان شریف و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران خدوم دولت در شهرستان قائم شهر تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امید است با هم افزائى و همدلى کلیه ارگانهاى ذیربط و شفافیت بیش از پیش، در راستای پاسخگویی به مردم شریف شهرستان در جهت کار آمدی بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

یحیی یوسف پور
فرماندار شهرستان قائم شهر

اشتراک گذاری
پیوند ها