امروز : 10 فروردین 1403

در نشست معاون پارلمانی وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه نوسازی و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش با مسئولین شهرستان بابل مطرح شد:

پروژه مصوب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در حیدرکلای بابل در سازمان برنامه و بودجه به ۲٠ هزار نفر ارتقا یافت.

کد خبر : 97565 13 شهریور 1399
پ

نشست معاون پارلمانی وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه نوسازی و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش با مسئولین شهرستان بابل در خصوص افزایش سرانه ورزشی در فرمانداری بابل تشکیل شد... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری،مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، پس از بازدید معاون پارلمانی وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان از زمین فوتبال شهدای هفتم تیر بابل و مجموعه ورزشی حیدرکلای این شهرستان،جلسه ای به ریاست ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و با حضور دکتر کریمی و سردار سعادتی، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حسین زادگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، عرب، رئیس اداره ورزش شهرستان و لطیفی، رئیس هیات فوتبال بابل در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این جلسه جمشید تقی زاده، معاون پارلمانی وزیر ورزش د گفت: ورزشگاه هفت تیر بابل بازسازی می‌شود. همچنین برای اقدام لازم در زمین ورزشی حیدرکلای بابل نیزتصمیمات ملی اخذ خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: برای سه پروژه مهم ورزشی دیگر در بابل، در نشست استاندار و نمایندگان و مدیرکل ورزش با وزیر ورزش، تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پایان اعلام داشت:امیدواریم وزارت ورزش با این اقدامات، نقش ویژه خود را در مازندران که دایره‌المعارف ورزش کشور است و شهر المپیکی بابل که نگین این دایره‌المعارف است، به تصویر بکشد.

در ادامه این نشست حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت:پروژه مصوب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در حیدرکلای بابل در سازمان برنامه و بودجه به ۲٠ هزار نفر ارتقا یافت.

وی افزود: ساخت این ورزشگاه به حداقل ۳ سال زمان و ۱۵٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.با توجه به وضعیت اقتصادی دولت این امر در حال حاضر میسر نیست و فعلا امکانات اولیه در این زمین ورزشی احداث می‌شود.ان‌شاالله در سال آینده اعتبار بیشتری به آن تخصیص می‌یابد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها