امروز : 10 فروردین 1403

فرماندارویژه بابل در دیدار با رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان ومدیران شرکتهای تعاونی اعلام کرد:

تشکیل تعاونی ها باعث مشارکت مردم در اقتصاد می گردد و ضمن ایجاد اشتغال می تواند از تمرکز ثروت جلوگیری بعمل آورده و باعث رشد و توسعه اقتصادی شود

کد خبر : 97597 15 شهریور 1399
پ

بمناسبت گرامیداشت هفته‌تعاون و در آغازین روز از این هفته رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان بابل به همراه مدیران شرکتهای تعاونی شهرستان با فرماندار ویژه بابل دیدار کردند... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری،مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، باباجانپور ، رئیس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی این شهرستان به همراه مدیران شرکتهای تعاونی بابل با ‌ولی‌زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل دیدار کردند.

قربانعلی‌ولی‌زاده در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته تعاون و برشماری خصوصیات بارز تعاون در جامعه اسلامی گفت:حرکت جمعی و فعالیت به شکل تعاونی مورد تاکید دین مبین اسلام هست و در قرآن و احادیث به کرات به آن اشاره شده است.

وی افزود: تشکیل تعاونی ها باعث مشارکت مردم در اقتصاد می گردد و ضمن ایجاد اشتغال می تواند از تمرکز ثروت جلوگیری بعمل آورده و باعث رشد و توسعه اقتصادی شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل  ابراز داشت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید تشکیل تعاونی در جهت مشارکت مردم در اقتصاد و پیشبرد روند خصوصی سازی می باشد که در جهت تحقق این هدف می بایست تلاش همه جانبه در جهت تغییر فرهنگ و تفکر حاکم بر اقتصاد کشور صورت گیرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: تاکید داریم با گسترش فرهنگ تعاون اقدامات موثرتری جهت سرمایه گذاری و اشتغال زائی صورت پذیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها