امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار بابل در بازدید از مدرسه علم و ادب

نظم بهداشتی مدارس بابل بیشتر از انتظارات بود و به همین دلیل هم اعتماد خانواده‌ها را افزایش داده است

کد خبر : 97828 24 شهریور 1399
پ

فرماندار بابل در بازدید از مدرسه علم و ادب گفت: استقبال دانش‌آموزان از آموزش حضوری در مدارس این شهرستان، نتیجه رعایت درست پروتکل‌های بهداشتی کرونایی است. نظم بهداشتی مدارس بابل بیشتر از انتظارات بود و به همین دلیل هم اعتماد خانواده‌ها را افزایش داده است... ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان ، روز یکشنبه در بازدید از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس بابل گفت : رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس بابل رضایت بخش است و خانواده ها به مدارس اعتماد کنند.

وی افزود: حضور گسترده خانواده ها در مدارس به عنوان یک چالش و بار اضافی برای اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس بوده است که این مشکل در سه روز اخیر رفع شده و خانواده ها دیگر در حیاط و سالن های مدارس تجمع نمی کنند.

ولی زاده گفت : رفته رفته آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس در حال افزایش است و رضایتمندی خانواده ها زمینه این امر را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت : دولت قریب به ۶۰۰ میلیون تومان برای اجرای پروتکل های بهداشتی و تهیه اقلام ضدعفونی و پیشگیرانه در مدارس پرجمعیت و کم برخودار بابل اختصاص داده که این مبلغ به حساب مدارس واریز شده است.

فرماندار بابل افزود : تحت هر شرایطی کلاس های آموزشی مدارس پر جمعیت و کم جمعیت ۱۰ نفره و کمتر می باشد و فاصله گذاری اجتماعی هم بیشتر از استاندارد های اعلام شده رعایت می شود.

وی گفت : در هفته گذشته برخی از مدارس بابل از سرعت اینترنت گله مند بودند که با هماهنگی های ایجاد شده با مخابرات مازندران این مشکل رفع و دسترسی مدارس به اینترنت و شبکه شاد به راحتی انجام می شود.

ولی زاده با اعلام این که حساسیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس دولتی و غیر انتفاعی هیچ فرقی ندارد و نظارت ها به صورت مستمر انجام خواهد شد ، تاکید کرد : آموزش حضوری و مجازی دانش آموزان بدون همراهی و همکاری خانواده ها به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود و انتظار می رود که خانواده ها در حیاط و سالن های مدارس تجمع نکنند و با اعتماد به مدارس اجازه دهند که برنامه های خود را پیش ببرند.

وی افزود : شهرستان بابل به عنوان پرجمعیت ترین خانواده آموزشی مازندران میزبان حدود ۹۰ هزار دانش آموز است که در ۶۰۰ مدرسه تحصیل می کنند و انتظار می رود شهروندان بابلی همکاری های لازم را با متولیان مدارس داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها