امروز : 6 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار بابل بمناسبت فرارسیدن روز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و چهل و پنجمین سال تأسیس اورژانس

پیام تبریک فرماندار بابل بمناسبت فرارسیدن روز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و چهل و پنجمین سال تأسیس اورژانس

کد خبر : 97882 26 شهریور 1399
پ

بسم الله الرحمن الرحیم و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است سوره مائده آیه ۳۲ فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان، فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و شما این فرصت را به دست آورده اید... ‎

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا

و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است سوره مائده آیه ۳۲

فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان،  فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و شما این فرصت را به دست آورده اید.

بی‌شک با افزایش روند رو به رشد سوانح ، حوادث و بلایا امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی احساس می‌شود.

شما تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می‌شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمتتان و جایگاه ارزشمند اورژانس ۱۱۵ می باشد.

ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، مستلزم به روز کردن دانش و مهارتهای فنی و اخلاق حرفه‌ای پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی می باشد تا با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات،  زندگی دوباره را به ارمغان آورید.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ و چهل و پنجمین سال تأسیس اورژانس را به شما تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت، توفیق سعادت و سلامت را برایتان مسئلت می‌نمایم.

قربانعلی ولی زاده

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل

اشتراک گذاری
پیوند ها