امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری اعلام کرد:

تجلیل از 8هزار و هفتصد و پنجاه رزمنده شهرستان ساری همزمان با هفته دفاع مقدس

کد خبر : 97922 26 شهریور 1399
پ

جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ساری، گفت: رفاه، آسایش و امنیت امروز ما، حاصل خون پاک شهدای عزیز است که با گذشت از تمام هستی خود از حیثیت و ناموس کشور دفاع و افتخار آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه جوانان نسل اول انقلاب با وجود شعوری که منجر به شور برای دفاع از میهن اسلامی شده بود، وظیفه خود دانستند و در جهبه های جنگ، ایثار و فداکاری را به تصویر کشیدند، تصریح کرد: به لطف خدا هنوز از وجود این سرمایه های ملی، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بهره مند هستیم که باید با دید تجلیل از هویت ایثارگری گام های استواری برای حفظ شان و جایگاه این بزرگواران برداریم.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اینکه تجلیل از هویت ایثارگری و رزمندگان بعنوان یک وظیفه دینی و شرعی باید در دستور کار قرار گیرد، اعلام کرد: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برای اولین بار از 8هزارو هفتصد پنجاه رزمنده شهرستان ساری تجلیل بعمل می‌آید.

رضایی از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگارن در شهرستان ساری به صورت همزمان با مراسم کشوری در روز 31 شهریور خبر داد و افزود:  به منظور فضا سازی ساخت المان های ایثار و شهادت و تندیس شهدای گرانقدر در سطح شهرستان از سوی بخشداری‌ها، شهرداری ها و سایر دستگاهای اجرایی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها