امروز : 31 فروردین 1403

جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری برگزار شد

کد خبر : 97952 27 شهریور 1399
پ

جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری، گفت: سال‌‌هاست صدمات و زخم‌هایی بر پیکره جامعه وارد می‌شود که به عنوان دغدغه و معضل از آن نام می‌برند، این زخم‌ها تسکین می‌خواهند و عبور آسیب‌هایی همچون بیکاری، طلاق، اعتیاد و فحشا نیازمند همت همگانی است.

وی با تاکید بر لزوم دغدغه مندی مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسئله جوانان، تصریح کرد: تمام دست اندرکاران موظف به جذب کلیه اعتبارات مربوط به کاهش آسیب‌های اجتماعی و اشتغالزایی جوانان جویای کار در شهرستان هستند و در این بستر، هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به بحث نشاط اجتماعی، خاطرنشان کرد: در این راستا باید توجه داشت که نباید جزیره‌ای عمل کنیم و همگی در راستای یک هدف واحد گام برداریم و از طرفی فرآیند ما قابل اندازه‌گیری باشد تا بتوانیم نشاط اجتماعی را هرچه بیشتر در جامعه بیشتر و بیشتر کنیم.

رضایی در ادامه سازمان‌های مردم نهاد را فرصت و ابزار کمک‌رسانی به جامعه و دولت در شرایط خاص خواند و افزود: امسال با مشکلات و تهدیدهای بسیار آغاز شد اما عملا دیدیم جوانان ما از این تهدیدها فرصت ساختند، در ماجرای ویروس کرونا سمن‌ها نقش بسیار پررنگی را ایفا کردند، جوانان این موضوع را کشف و هرگاه به مشکلی می‌خورند علاوه بر حل مشکل شرایط بهتری را ایجاد کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها