En امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان نور در دیدار با استاندار مازندران:

اقدامات در حوزه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان نور روند مطلوبی دارد / تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان امام خمینی شهرستان نور هزینه شده است

کد خبر : 97988 29 شهریور 1399فرهنگی
پ

علی شادمان در دیدار با احمد حسین زادگان ضمن تشریح آخرین وضعیت اقدامات و برنامه های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی این شهرستان، گفت: مجموعا تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان امام خمینی ( ره ) نور هزینه شده است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، علی شادمان صبح امروز با احمد حسین زادگان در دفتر کار مقام عالی دولت در مازندران دیدار کرد . در این دیدار فرماندر شهرستان نور ضمن تشریح وضعیت اقدامات و برنامه های حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ...، خاطرنشان کرد: آخرین روند اقدامات مهم شهرستان در حوزه های مختلف بویژه بخش عمرانی به سمع و نظر استاندار مازندران رسید و تاکیدات، رهنمودها و دستورات مقام عالی دولت در استان اخذ شد.

وی مهم ترین پروژه شهرستان نور را کمربندی این شهرستان به رویان و برخی روستاهای مسیر دانست و افزود: در جلسه امروز تصمیمات مناسبی در این راستا اتخاذ شدکه بزودی شاهد اقدامات خوبی در این حوزه خواهیم بود.  

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با عنوان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی و کرونایی؛ تعامل و هماهنگی بین ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و  ستاد استانی بویژه در حوزه آموزش پرورش و نظارت بر مدارس از جمله اولویت ها در این شهرستان است که مورد توجه جدی قرار گرفته است، اظهار کرد: نور آخرین شهرستانی بوده که در وضعیت قرمز کرونایی و اولین شهرستانی بوده است که در وضعیت نارنجی قرار گرفته است و بهترین وضعیت کرونایی را در شهرستان نور داریم.  

وی با بیان این که در بیمارستان امام شهرستان نور؛ احداث اورژانس که افتتاح شده است،  مرکز دیالیز و فاز دوم بیمارستان که در حال اجرا می باشد در شمار سه پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان است،  گفت: مجموعا تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار  برای این بیمارستان هزینه شده است. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری