En امروز : 8 اردیبهشت 1403

به ریاست حسن خیریانپور برگزار شد؛

 کار گروه تسهیل و رفع تولید استان برای سه شهرستان تنکابن ، رامسر و عباس آباد

کد خبر : 98003 30 شهریور 1399
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد :پیش از این ۱۷۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک بانک ها بودند که با پیگیری های بعمل آمده در حال حاضر این تعداد به ۹۶ واحد تقلیل یافت. ‎

کار گروه تسهیل و رفع تولید استان برای سه شهرستان تنکابن ، رامسر و عباس آباد به ریاست حسن خیریانپور - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در محل اردوگاه میرزا کوچک خان شهرستان رامسر برگزار و به مسایل و مشکلات بیست واحد صنعتی ، تولیدی و اقتصادی در این سه شهرستان ، رسیدگی  و اتخاذ تصمیم شد. . 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در این جلسه گفت :  درسال جهش تولید از برنامه های جدی استان حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی،صنعتی و بنگاههای اقتصادی بصورت میدانی است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت :برخی از مشکلات این واحدها در ارتباط با بانک هاست که در این نشست مرتفع می شود. وی اظهار داشت :بر اساس آخرین  آمارها ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان که پیش از این تعطیل و فاقد کار و عملکرد بودند مجدد احیا و با پیگیری این کار گروه و کمیته تخصصی به مدار تولید بازگشتند.

ایشان با اشاره به تعداد واحد های آزاد شده از تملک بانک های استان گفت :پیش از این نیز ۱۷۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک بانک ها بودند که با پیگیری های بعمل آمده در حال حاضر به ۹۶ واحد تقلیل یافت.

وی گفت : حدود ۴۲۴۸میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند امسال افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دراین نشست دکتر حسینی نماینده مردم شهرستان های رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین کار کرد های اقتصادی را تقویت چرخه تولید و رفع موانع پیش روی تولید کنندگان دانست.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر نیز با ابراز خرسندی از میزبانی چنین نشست اقتصادی به معرفی برخی واحدهای تولیدی شهرستان رامسر ازجمله پرورش'ماهی در قفس ،تولید قارچ و مشکلات مربوط به حوزه گردشگری و.. بر نقش موثر این کار گروه استانی در حل مشکلات پیش رو و رفع موانع آنان تاکید نمود.

همچنین در این جلسه فرمانداران تنکابن و عباس آباد و جمعی از تولید کنندگان این شهرستان به تبیین مشکلات خود پرداختند 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری