امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تنظیم بازار

روسای اتحادیه ها با همکاری ستاد تنظیم بازار آرامش و آسایش را برای مردم ایجاد نمایند و نسبت به جلوگیری از گرانفروشی و اهتکار اقدام نمایند .

کد خبر : 98064 31 شهریور 1399
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستان 31 شهریور 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستان 31 شهریور 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه ، هفته دفاع مقدس را به خانواده های محترم شهداء ـ ایثارگران ـ جانبازان  و آزادگان سرافراز میهن اسلامی تبریک گفت واظهار داشت : با توجه به اینکه در طول دفاع مقدس شهداء با اهداء خون خود درخت انقلاب و جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و جانبازان و ایثارگران نیز در این راه از جانشان مایه گذاشتند تا الان کشور عزیزمان ایران اسلامی در امنیت باشد .

وی بیان داشت : باتوجه به تحریمهایی که دشمنان علیه ایران اسلامی به وجود آوردند الان جنگ اقتصادی در پیش داریم که با همت همه مدیران و بازاریان عزیز باید از این جنگ پرخطر تر جنگ نظامی است سربلند بیرون بیاییم که در این زمینه همه مدیران و روسای اتحادیه ها باید نظارت کافی بر بازار داشته باشند تا هم منافع بازاریان حفظ شود و هم مردم از آن آسیب نبینند .

سعید ولایی افزود : ما دوست داریم اتحادیه ها بیشتر حضور داشته باشند و بر عملکرد بازار نقش آفرینی نمایند تا مردم دچار آسیب نشوند ، زیرا با افزایش قیمت ها اگر نتوانیم مدافع حقوق مصرف کننده باشیم ، تقاضا کمتر می شود و در این رابطه هرچه قدر مصرف کمتر شود تولیدات کمتر می شود و هرچقدر مصرف بالا برود تولید هم بیشتر می شود و سود حاصل آن نصیب تولیدکنندگان و بازاریان محترم می گردد .

معاون برنامه ریزی فرمانداری گفت : امیدواریم نظارت ها بیشتر شود هم به نفع مردم باشد و هم به نفع صنوف ، و اعضای ستاد تنظیم بازار نیز عملکرد خود را در اسرع وقت به فرمانداری ارسال نمایند تا تصمیمات لازم در زمینه حل مشکلات مردم و بازاریان اتخاذ گردد .

در ادامه هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات اتخاذ گردید .  

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها