امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار بهشهر:

تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اولویت مهم ماست

کد خبر : 98177 2 مهر 1399
پ

فرماندار بهشهر گفت: تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اولویت مهم ماست تا همگان از آموزش مناسب در فضای مجازی در دوران کرونا برخوردار شوند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، هادی خنجری فرماندار بهشهر در جلسه پویش دانش آموزای با حضور روسای بانک ها و ادارات افزود: باید برنامه ریزی مناسب برای دانش آموزان کم برخوردار انجام شود تا در شرایطی که کرونا قانون ندارد؛ آنان هم از آموزش مناسب بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: برای کمک به اقشار آسیب پذیر و دانش آموزانی که از داشتن تبلت محروم هستند باید همه دستگاهها از هر منابعی که می توانند کمک کنند چراکه کرونا و آسیب وارده از آن هیچ قانونی را نمی شناسد و تعلل در آن حتی یک روز هم جایز نیست .

فرماندار بهشهر گفت: مدیران بانک ها و موسسات علاوه بر شرکت در اهدا تبلت به دانش آموزان برای اخذ وام قرض الحسنه جهت تهیه تبلت کمک کار خانواده ها باشند.

وی خواستار ورود هدف‌مند مسوولان و بانک ها در کنار خیران در حوزه کمک به تعلیم و تربیت و دانش آموزان کم برخوردار شد و افزود:با تهیه و اهدای تبلت آموزشی به دانش آموزان نیازمند، بخش مهمی از مشکلات آموزش مجازی در بهشهر رفع شده و شاهد پوشش حداکثری دانش اموزان این شهرستان در کلاس های مجازی خواهیم بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها