امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه شورای سالمندی

جلسه شورای سالمندی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

کد خبر : 98279 7 مهر 1399
پ

جلسه شورای سالمندی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستان 7 مهر 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه شورای سالمندی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستان 7 مهر 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : با عنایت به اینکه در کشور عزیزمان ایران افراد سالمند بسیار زیاد هستند و هرساله جمعیت کشور رو به پیری می رود و در این زمینه تعداد سالمندان نسبت به کشورهای دیگر بالاتر می باشد و همه مردم نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که روزی خودشان به این سن خواهند رسید و هرچه قدر به ایندسته از افراد جامعه که سرمایه های ما می باشند احترام بگذاریم ، آیندگان به ما احترام خواهند گذاشت .

وی بیان داشت : باتوجه به جلسات متعدد شورای سالمندی مصوبات جلسه بر آن شد که ارائه کارت منزلت برای سالمندان و افراد مسن و بازنشستگان در تمامی سطوح انجام پذیرد که در این زمینه اداره بهزیستی با همکاری شهرداری و سایر دستگاهها نسبت به این کار تلاشهای زیادی کشیدند و تعدادی از ادارات نسبت به ارائه خدماتی که به سالمندان ارائه می دهند را اعلام نمودند وتعدادی از ادارات هنوز خدمات قابل ارائه به این قشر از افراد جامعه را معرفی نکردند که نیاز به سرعت عمل بیشتر آنها می باشد .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری آمل گفت : با استفاده از ظرفیت سالمندان در زمینه های مختلف می توان ایجاد تحرک و شادابی را در بین آنها افزایش داد تا این قشر از حالت یکنواختی بیرون آمده و دچار آسیب های اجتماعی نگردند که در این زمینه بعضی از دستگاههای اجرایی نسبت به ارائه خدمات رفاهی و تفریحی می توانند شادابی را به آنها ببخشند ویکی از کارهای خوبی که می تواند ما را از دیگر شهرستانها ممتاز نمایند ایجاد همبستگی و سرکشی از افراد سالمند و جویای احوال آنها بودن است که این دسته از افراد جامعه نیاز به دیده شدن و مراقبت دارند تا همواره امید به زندگی داشته باشند و ما باید از تجربیات آنها برای ادامه زندگی استفاده های لازم را ببریم و گرفتن مشاوره از آنها می تواند امید دوباره به زندگی آنها بخشید .

در ادامه دیگر مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و در پایان تصمیم بر آن شد تا کارت منزلت هرچه سریعتر به افراد سالمند و بازنشستگان کشور و لشگری تحویل داده شود تا آنها از خدمات اجتماعی و رفاهی جامعه بهره مند گردند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها