امروز : 10 فروردین 1403

گزارش تصویری:

آیین رونمایی از فیلم «پموک» برگزار شد

کد خبر : 98302 7 مهر 1399
پ

آیین رونمایی از فیلم «پموک» تولید تازه واحد هنرهای تصویری این مرکز که زندگی شهید مدافع حرم« ابراهیم عشریه » را روایت میکند با حضور پدر شهید، فرماندار ساری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانده سپاه شهرستان نکا، معاون فرهنگی هنری سپاه استان و جمعی از هنرمندان در سالن شهید آباد حوزه هنری استان برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در آئین رونمایی از پوستر و اکران فیلم مستند  پِموک  با تأکید بر اینکه جلسات برای شهدا از باب تکریم است نه از باب رفع تکلیف، گفت: تکریم شهدا یک وظیفه ملی است و غفلت از شهید، فرهنگ شهید، و غفلت از امام و آرمانهای ایشان ما را به گمراهی می برد و از ریل و خط اصلی انقلاب خارج می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: که باید عظمت کار شهدا را ببینیم و رفتار خود را با عملکرد آنها تطبیق دهیم، و انتظار این است که در حوزه شهید و شهادت و ایثار با دقت و ظرافت بیشتر کار کنیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه کار فرهنگی در قالب هنر تأثیر بیشتری دارد و در اذهان ماندگار می شود، آثاری چون فیلم «پموک» که به یاد شهدا ساخته می شود را ارزشمند دانست و افزود: خانواده شهید از ما می خواهند که راه شهدایشان را ادامه بدهیم و این، تنها چیزی است که مطالبه دارند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها