امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد خبر داد:

اتمام احداث بریدگی روستای کلوده تا پایان سالجاری

کد خبر : 98494 14 مهر 1399
پ

محمودآباد آنلاین: شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد عملیات خاکریزی احداث بریدگی کلوده آغاز شده و در مرحله خاکریزی با 20% پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است و امید است تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد. ‎

شامگاه روز دوشنبه 14 مهر علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و احمد محمدی معاون سیاسی و اجتماعی و صدیقه حق شناس  معاون برنامه ریزی فرمانداری و علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی و مدیران ادارات دستگاههای اجرایی در حسینیه روستای کلوده از بخش مرکزی محمودآباد برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از اهتمام و پیگیری مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ، مهمترین دستاورد این حضور مدیران در روستاها را گره گشایی از مشکلات مردم و پیگیری آن از طریق ادارات کل برشمرد.

وی احداث بریدگی در خیابان کم خطر را استراتژی خوبی ندانست و نیاز ضروری این منطقه را احداث پل زیرگذر و یا روگذر عنوان کرد و افزود: بنا به پیگیری و درخواست اهالی روستای کلوده احداث بریدگی این روستا در محور اصلی محمودآباد به آمل در شورای ترافیک شهرستان به تصویب رسیده و پیمانکار آن تعیین شده و 6 میلیارد ریال اعتبار اولیه تخصیص داده شده و در حال حاضر نیز عملیات خاکریزی شروع شده و 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد : تکمیل این پروژه نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار بوده و با پیگیری های بعمل آمده امید به آن داریم تا پایان سالجاری این پروژه به بهره برداری برسد.

 

 

اشتراک گذاری