امروز : 10 فروردین 1403

جلسه بررسی پروژهای عمرانی شهرستان بهشهر با حضور مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازنداران، غلامرضاشریعتی نماینده مردم شرق مازندران،هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،مدیر کل بنیاد مسکن .راه و شهر سازی،مسئول بسیج سازندگی ومسئولین دستگاههای اجرایی در فرمانداری بهشهر برگزار شد

کد خبر : 98544 13 مهر 1399
پ

هادی خنجری به وجود برخی از مشکلات در حوزه راههای روستایی و دسترسی شهرستان بهشهر اشاره کرد و افزود: در بخش آسفالت راه روستایی شاخص خوبی در این مناطق نداریم. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر جلسه بررسی پروژهای عمرانی شهرستان بهشهر با حضور مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازنداران،
غلامرضاشریعتی نماینده مردم شرق مازندران،هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر،مدیر کل بنیاد مسکن .راه و شهر سازی،مسئول بسیج سازندگی ومسئولین دستگاههای اجرایی در فرمانداری بهشهر برگزار شد


فرماندار بهشهر در این نشست با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های روستایی برای توسعه اقتصادی گفت: رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها، اولویت مناطق روستایی است.

هادی خنجری به وجود برخی از مشکلات در حوزه راههای روستایی و دسترسی شهرستان بهشهر اشاره کرد و افزود: در بخش آسفالت راه روستایی شاخص خوبی در این مناطق نداریم.

وی شاخص راه روستایی در شهرستان بهشهر را تنها ۳۳ درصد عنوان کرد و گفت: به طور مثال جاده یخکش – پاسند از شاهراه‌های مهم ما در بخش روستایی و راه دسترسی به روستاهای بالادست است که باید ویژه دیده شود چرا که امروز به دلیل نداشتن جاده و راه دسترسی بسیاری از ترددهای روستایی ما از جاده گلوگاه، شهرستان همجوار است.

وی ادامه داد: آسفالت راه نیالا به سفیدچاه، راه کنت، بهسازی پل کیاسر، آسفالت بخش یانه‌سر و عبدالهی، فت‌کش و پابند از نیازهای مهم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به اینکه فصل سرما نیز نزدیک است برای عبور از این مشکلات چاره اندیشی شود.

فرماندار بهشهر همچنین با اشاره به افزایش جمعیت شهری بهشهر نسبت به روستایی خاطر نشان کرد: دلیل اصلی کوچ جمعیت روستایی بهشهر به مناطق شهری حاصل همین محرومیت در زیرساخت‌ها است.

خنجری همچنین به مخاطرات جاده ای مناطق روستایی بهشهر به دلیل کیفیت نامناسب راه اشاره کرد و گفت: جاده کوا، چالو و غلامی نیازمند آسفالت است چرا که با کوچکترین بارندگی امکان تردد بسار خطرناک می شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها