امروز : 10 فروردین 1403

اجرای مانور مازندران پاک در ساحل محمودآباد

کد خبر : 98633 20 مهر 1399
پ

صبح امروز همزمان با سراسر استان و به همت فرمانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر و فعالان زیست محیطی مانور پاکسازی ساحل در شهر محمودآباد برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد این همایش صبح امروز یک شنبه 20 مهر ساعت 9 صبح با حضور محمد محمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و حجت السلام موسوی امام جمعه و علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد و صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری و مدیران ادارات و فعالان زیست محیطی در ساحل هتل شهر قصه اجرا شد.

در این همایش کلیه شهروندان و فعالان زیست محیطی عضو سازمان های مردم نهاد و مدیران ادارات یک کیلومتر از ساحل را از هرگونه پاکسازی نموده ند.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در حاشیه این مراسم در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: براساس اصل پنجاهم قانون اساسی کشور حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی محسوب شده و همه شهروندان و اعضای جامعه باید نسبت به محیط زیست پیرامون خود احساس مسئولیت نمایند.

وی هدف از برگزاری این همایش را مشارکت دهی شهروندان در پاکسازی ساحل و احیاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست در جامعه برشمرد و افزود: همه باید نسبت به حفظ سلامت و پاکیزگی محیط اطراف خود احساس تکلیف کنند و این یکی از شاخص های مهم حقوق و وظایف شهروندی است.

ضمنا همزمان در شهر سرخ رود نیز این طرح با مشارکت اقشار مختلف جامعه به اجرا در آمد و 5 کیلومتر ساحل این شهر پاکسازی شد و همچنین در حاشیه این همایش 10 کیلومتر ساحل شهر محمودآباد واقع در خیابان معلم توسط نیروهای خدمات شهری و ماشین ساحل روب شهرداری پاکسازی شد.

اشتراک گذاری