امروز : 10 فروردین 1403

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از اعضای ستاد مردمی کرونا در محمودآباد

کد خبر : 98665 21 مهر 1399
پ

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، طی پیامی از تلاشهای اعضای ستاد مردمی مبارزه با کرونا در محمودآباد تقدیر کردند. ‎

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

اعضای محترم ستاد مردمی مبارزه با کرونا شهرستان محمودآباد

سلام علیکم

بی‌گمان روح بلند، مناعت طبع و دستان پر محبت نشات گرفته از تعالیم ارزشمند اسلامی و روح علوی و سماوی گذر از بحران ها را آسان‌تر و تداوم جریان زندگی سرافرازانه را در مصائب بهتر فراهم می‌سازد که شکل‌گیری مشارکت نیکوکارانه و اهتمام بی‌بدیل همه اقشار مردم و نهادهای مختلف برای قطع زنجیره ارتباط کرونا ویروس و دستگیری و حمایت از آسیب‌دیدگان این بحران نمونه برجسته آن می‌باشد.

همیاری گسترده و بروز عواطف ناب انسانی در بحران کرونا ویروس ضمن تقویت همبستگی ملی و افزایش سرمایه اجتماعی توانایی فرهنگ اصیل اسلامی و عمق مهرورزی ایرانیان را در جهان به نمایش گذارد.

بر همین اساس لازم می دانیم تا از کمک‌های مومنانه و ارزنده جنابعالی به آسیب‌دیدگان بحران کرونا و تأمین نیازمندی‌های درمانی مبتلایان به این بیماری در استان صمیمانه قدردانی نماییم.

امیدوارم این توفیق که در سایه عنایات حضرت حق حاصل گردید مشمول پاداش بی حساب الهی گردد و همواره در راه خدمت به مردم علوی و ولایتمدار مازندران موفق و موید باشید.

اشتراک گذاری