En امروز : 30 فروردین 1403

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

ضرورت تغییر رویکرد رسانه ای در مقابله با کرونا

کد خبر : 98788 26 مهر 1399فرهنگی
پ

مهدوی: آمار سه ر قمی جان باختگان کرونا مسله عادی نیست و باید دردمندانه و مسئولانه به آن توجه کرد. ‎

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به ایجاد محدودیت ورود و خروج مردم دربحث پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و کنترل آن، ازاهالی رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی انتظارداریم به عنوان موضوعی انسانی و مسئولانه برای این مهم اهمیت قائل شوند.

عباس مهدوی افزود: اکنون جدی ترین مساله درکشور ما مانند دیگر کشور ها بحث کروناست که اطلاع رسانی باید دقیق تر و هوشمندانه تر باشد.

وی تصریح کرد : از رسانه ها انتظار داریم در راستای آگاه سازی جامعه پای کار باشند و از مدیران شبکه های اجتماعی و کانالهای پرمخاطب انتظار داریم آگاهی بخشی موثر را الویت نخست خود قراردهند.

مهدوی افزود: متاسفانه با توجه به آمار بالای ابتلا افراد به این ویروس و از دست دادن هم وطنانمان، عادی انگاری مردم باید به طور مرتب گوشزد شود .بی تفاوتی اجتماعی را باید جدی گرفت. صرف بیان امارکرونا موجب عادی انگاری در جامعه شده است. باید به سراغ خانواده هایی رفت که روزانه سوگوار عزیزان خود می شوند.

وی گفت: هر کشور و جامعه ای که این مساله را جدی گرفت درمهار و کنترل آن موفق بود. حس مسئولیت پذیری اجتماعی باید را در جامعه تقویت کنیم و باید بدانیم همه نسبت به هم مسئولیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اکنون فضای نوینی را در فعالیت رسانه ای کشور با خلاقیت ونوآوری باید رقم زدافزود : رسانه های مازندران تا کنون باهمراهی درست درزمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه خوب عمل کردند .این تلاش درموج جدید شیوع ویروس باید با حس دردمندانه و کاهش آمار جان باختگان توام شود.

وی افزود:با مراجعه زیاد بیماران به بیمارستان ها زحمات کادردرمان بیشتر شد که این زحمات آنان در رسانه ها می بایست مورد تجلیل قرار گیرد.

اشتراک گذاری