امروز : 1 اردیبهشت 1403

به ریاست مهندس نبیان# رئیس سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی در سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد:

جلسه موضوع اقدام ملی برای طرح پروژه های عمرانی شهر بابل

کد خبر : 98796 27 مهر 1399
پ

به ریاست مهندس نبیان# رئیس سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی جلسه موضوع اقدام ملی برای طرح پروژه های عمرانی شهر بابل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد... ‎

 

جلسه موضوع اقدام ملی برای طرح پروژه های عمرانی شهر بابل

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل ، جلسه موضوع اقدام ملی برای طرح پروژه های عمرانی شهر بابل به ریاست مهندس نبیان# رئیس سازمان ملی زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی و با حضور مهندس رازجویان# معاون عمرانی استانداری مازندران ،  ولی زاده #معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان ، دکتر کریمی و سردار سعادتی #نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ،ابراهیمی# معاون عمرانی فرمانداری بابل ، نظری# مدیرکل راه و شهرسازی وخانی# مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران ، حکیم #شهردار و ابوالحسنی و اری # اعضای شورای اسلامی شهر بابل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. بعد از پایان این جلسه اعضای حاضر به بازدید از نقاط مورد نظر از جمله شهرک گلسار پرداختند.

حکیم ، شهردار بابل در خصوص این جلسه و بازدید انجام شده گفت: پروژه آماکا ، احداث بازارچه در موزیرج و احداث بوستان محله در شهرک فرهنگیان از جمله مطالبات امروز شهرداری از دکتر نبیان است.

وی افزود: از حضور دکتر #نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی ، مهندس #رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، پیگیری های فرماندار و نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در خصوص برپائی این جلسه  و حضور مدیران استانی در بابل  و پای کار بودن مدیران شهرستانی در این مسائل جهت رفع مشکلات و خواسته های به حق شهروندان تشکر میکنم.

حکیم ابراز داشت: پروژه آماکا بیش از ۱۵ سال به صورت راکد باقی مانده و شهرداری در جهت رفع این مشکل نهایت همکاری را نموده ولی به علت عدم توافق پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی همچنان این مشکل به حالت قبل باقی مانده است.

شهردار بابل ادامه داد: در منطقه شهرک فرهنگیان (خیابان فلسطین) نیز زمینی در حدود ۳۸۰۰ متر وجود دارد که در تفکیکی فرهنگیان قرار گرفته و کاربری فضای سبز و آموزشی را دارد ولی آموزش وپرورش آن را تصرف نموده است. اگر  آقای دکتر نبیان عنایت کنند و همکاری لازم جهت تحویل به شهرداری صورت پذیرد تصمیم داریم فضای سبز و پارک محله را در آن منطقه احداث نماییم.

این مقام مسئول افزود: در موزیرج نیز زمینی به مساحت ۱۹۰۰ متر موجود می باشد که در این زمین نیز در صورت تحویل به شهرداری ، بازارچه بسیار مناسبی احداث خواهد شد.

در پایان این جلسه و بازدید دکتر نبیان از مساعدت در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت پروژه های مطروحه اعلام آمادگی نمودند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها