En امروز : 1 اردیبهشت 1403

برنامه های گرامیداشت هفته مازندران با محوریت سازمانهای مردم نهاد برگزار می شود

کد خبر : 98846 28 مهر 1399فرهنگی
پ

اهم برنامه های گرامیداشت هفته مازندران با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین استانی، تبیین و تشریح شد. ‎

 

حسین حسن نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته مازندران گفت: پیرامون مازندران، مفاخر و آداب و سنن این استان باید فعالیت های بنیادین بیشتری انجام شود، کما اینکه تا کنون افتخارات بسیاری اعم از دانشنامه ها، کتاب ها، فیلم ها و ... به منصه ظهور رسیده و ما مشتاقیم که در این عرصه هر گونه حمایتی را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به پژوهشگران عرصه مازندران، اهمیت این امر را بسیار مهم قلمداد نموده و اذعان داشت: به جا گذاشتن میراثی ماندگار برای نسل های آتی از این استان می تواند چراغ راهی باشد برای آنان تا در شرایط مختلف، خلاقانه دست به نقش آفرینی زده و موجب اعتلای این میراث گرانبها شوند.

حسن نژاد همچنین با برشمردن مردم مازندران در زمره مردمانی تمدن ساز، تاریخ این سرزمین را سرشار از درس‌ها و پندها دانست و گفت: برای گرامیداشت هفته مازندران در سال جاری، تمامی برنامه ها با محوریت حضور سازمانهای مردم نهاد اجرا خواهد شد و سایر دستگاه‌ها به عنوان همراه حضور خواهند داشت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری