En امروز : 7 اردیبهشت 1403

مراسم تجلیل از بانوان نمونه و برتر استان بصورت ویدئو کنفرانسی

مراسم تجلیل از بانوان نمونه و برتر استان بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ـ فرمانداران

کد خبر : 98943 1 آبان 1399
پ

مراسم تجلیل از بانوان نمونه و برتر استان بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ـ فرمانداران سراسر استان و تعداد از بانوان برتر ـ 1 آبان 99 . ‎

مراسم تجلیل از بانوان نمونه و برتر استان بصورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ـ فرمانداران سراسر استان و تعداد از بانوان برتر ـ 1 آبان 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : در این مراسم مدیرکل بانوان در رابطه با فعالیت بانوان در عرصه کار و تولید و ورزش را رضایت بخش دانست و اظهار امیدواری کرد با تلاش بانوان در زمینه های مختلف تولید ـ صنعت ـ ورزش ـ هنر و ... ما همواره شاهد موفقیت هایی از آنها می باشیم که در این زمینه مسئولین ادارات و نهادهای شهرستانهای سراسر استان می باشد که با این عزیزان نهایت همکاری را داشته باشند .

در ادامه فرمانداران سراسر استان و تعدادی از بانوان نمونه شهرستانهای سراسر استان نکته نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از مدیران استانی حاضر در جلسه ، به حاضرین در جلسه خیرمقدم گفت واظهار داشت : در شهرستان آمل بانوان عزیز در عرصه های مختلف مقام هایی را کسب می نمایند که می توان در بخش صنعت ـ کشاورزی ـ دامپروری ـ ورزش نام برد .

وی بیان داشت : بانوان علاوه بر خانه داری و فرزندآوری و نگهداری از فرزندان همواره در شغل ها و رشته های مختلف شغلی و ورزشی نیز تلاش می نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد و در این زمینه همواره مدیران ادارات و نهادها نیز باید تلاش عضاعف نمایند و با این قشر زحمتکش همکاری نمایند .

در پایان سید جعفر رسولی از تعداد 3 نفر از بانوان نخبه شهرستان آمل تجلیل و لوح تقدیر و هدایایی تقدیم این عزیزان نمود .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری