En امروز : 6 اردیبهشت 1403

به ریاست حسن خیریانپور برگزار شد :

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

کد خبر : 99010 5 آبان 1399
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بابیان اینکه عملکرد اقتصادی استان ، عملکردی مناسب و در برخی حوزه ها بالاتر از نُرم کشوری بوده است گفت : متاسفانه در اعلام آمار واحد های راکد و یا مشکل دار چند گانگی آماری وجود دارد که ضمن سردرگمی ،ارایه اطلاعات ناقص به رسانه ها موجب خدشه دار کردن عملکرد مدیران اقتصادی استان می شود و این در حالیست که به گواه آمار رسمی عملکرد اقتصادی استان ، عملکردی مناسب و در برخی حوزه ها بالاتر از نُرم کشوری بوده است . ‎

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست حسن خیریانپور - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به منظور رسیدگی به واحد های راکد و مشکل دار استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در محل دفتر کار ایشان برگزار گردید .
در این جلسه  حسن خیریانپور - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ضمن تقدیر از عملکرد اقتصادی استان در بهبود شاخص های آماری نظیر نرخ بیکاری ، تولید ، نرخ مشارکت و ... از مدیران دستگاه های اجرایی خواستند با توجه به اهمیت سرشماری و پالایش آماری دقیق ، واحد های تولیدی راکد و دارای مشکل استان را احصا و نسبت به رفع مشکل و احیائ این واحد ها اقدام عاجل نمایند .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران بابیان اینکه  عملکرد اقتصادی استان ، عملکردی مناسب و در برخی حوزه ها بالاتر از نُرم کشوری بوده است گفت : متاسفانه در اعلام آمار واحد های راکد و یا مشکل دار چند گانگی آماری وجود دارد که ضمن سردرگمی ،ارایه اطلاعات ناقص به رسانه ها موجب خدشه دار کردن عملکرد مدیران اقتصادی استان می شود و این در حالیست که به گواه آمار رسمی عملکرد اقتصادی استان ، عملکردی مناسب و در برخی حوزه ها بالاتر از نُرم کشوری بوده است .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری