امروز : 5 اردیبهشت 1403

افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید میری نیا طوسکلا

کد خبر : 99017 6 آبان 1399
پ

پروژه مدرسه 6 کلاسه شهید میری نیا توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و مشارکت بنیاد برکت با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان در روستای طوسکلا به بهره برداری رسید. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، پروژه مدرسه 6 کلاسه شهید میری نیا توسط اداره کل نوسازی مدارس استان و مشارکت بنیاد برکت با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان، با حضور مسولین استانی و شهرستانی در روستای طوسکلا به بهره برداری رسید.

فرماندار نکا در این مراسم بیان داشت: روشن است که مسیر پیشرفت کشور به دست دانش آموزانی است که اکنون در این کلاس ها آموزش می بینند و شایسته است از ظرفیت دانش آموزان بعنوان افرادی هوشمند برای پیشبرد جامعه استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به فناوری های روز و تسهیل و تسریع در ارتباطات به صورت آنلاین در امر آموزش تصریح و بر استفاده دانش آموزان از فرصت های ایجاد شده برای تجلی استعدادهایشان و آموزش در یک نظام آموزشی درست با ابزار مناسب و لازم تاکید کرد.

توحیدی مقدم توجه به توسعه آموزش و برنامه ریزی مناسب آموزشی در دانش آموزان گفت: تمام تلاش ما ایجاد محیطی شاداب و سالم برای تحصیل دانش آموزان است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس