En امروز : 7 اردیبهشت 1403

مجری طرح های بنیاد برکت در دیدار با استاندار مازندران، مطرح کرد:

راه اندازی ۹۵۰ طرح اشتغالزا در روستاهای استان

کد خبر : 99024 5 آبان 1399فرهنگی
پ

سیدی، مجری طرح های بنیاد برکت در استان در دیدار با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از راه اندازی ۹۵۰ طرح اشتغالزا در روستاهای استان خبر داد و گفت: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به ۵۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، سیدی، مجری طرح های بنیاد برکت در استان با احمد حسین زادگان، استاندار مازندران دیدار کرد .

سیدی، مجری طرح های بنیاد برکت در استان مازندران در خصوص این دیدار با اشاره به اینکه براساس گزارش بنیاد برکت کشور؛ استان مازندران به عنوان اولین استانی است که بیشترین شغل را براساس نقاط هدف تعیین شده اجرایی نموده است، خاطرنشان کرد: برنامه اشتغال زایی بنیاد برکت در ۱۲ شهرستان استان مازندران هم اکنون فعال است و مازندران بالاترین آمار را در این راستا در سطح کشور براساس آمار رسمی بنیاد برکت کشور داراست.

وی اظهار کرد :دستگاه های اجرایی در سطح استان اعم از ادارات، فرمانداری ها و بخشداری ها و بانک های عامل تعامل قابل توجهی با بنیاد برکت دارند و تسهیل گران بنیاد برکت با هماهنگی هایی که با دستگاه های اجرایی دارند در تلاش هستند، اقتصاد پایدار را در روستاهای استان ایجاد کنند تا شاهد تحول و تقویت معیشت و اشتغال در روستاها باشیم. 

سیدی، تصریح کرد :از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به ۵۰۰۰ شغل و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی و همچنین ۱۲ هزار شغل تبعی در روستاهای این ۱۲ شهرستان ایجاد کرده است.

او گفت: بیش از ۴۵ نوع شغل در روستاهای استان بر اساس مهارت های افراد ایجاد شده‌ است و تسهیلات کم بهره همراه با تنفس درپرداخت ها به روستائیان توسط بنیاد برکت پرداخت شده است. 

سیدی افزود: از حمایت های و پیگیری های استاندار مازندران و تلاش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان و تسهیلگران عزیز قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری