امروز : 10 فروردین 1403

انتصاب معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان بابل

حمید رضا رسولی آسیابی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل منصوب شد

کد خبر : 99027 6 آبان 1399
پ

به ریاست ولی زاده #معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ، مراسم معارفه # حمید رضا رسولی آسیابی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل برگزار و حکم معاونت سیاسی با امضای حسین زادگان #استاندار مازندران به ایشان اعطا شد... ‎

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، به ریاست ولی زاده #معاون استاندار و فرماندار ویژه  این شهرستان ، مراسم معارفه # حمید رضا رسولی آسیابی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل برگزار و حکم معاونت سیاسی با امضای حسین زادگان #استاندار مازندران به ایشان اعطا شد.

 این مراسم در #سالن جلسات فرمانداری بابل و با حضور# معاونین فرماندار # مدیران دوایر فرمانداری و # کارکنان حوزه معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل برگزار گردید.

فرماندار بابل در مراسم معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی این فرمانداری ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از زحمات میرتبار# معاون سابق  سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل به جهت تلاشهای بسیار خوبشان در این حوزه علی الخصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۸  و همچنین شرایط سخت کرونایی تقدیر و تشکر کرد .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با  انتصاب رسولی که از فرزندان معزز شهدا و از همکاران بسیار خوب استانداری مازندران هستند در حوزه معاونت سیاسی شاهد پیشرفت های روزافزونی باشیم.

ولی زاده  با تبیین وظایف حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین توصیه های لازم در این حوزه افزود:

# انتخابات ریاست جمهوری

# انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین

# انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری از مسئولیت های سنگین پیش روی حوزه معاونت سیاسی خواهد بود.

 وی همچنین #شناخت درست از وظایف این حوزه و #تقویت سمن ها و# انتخاب درست در ارتباط با مأموریت های محوله #افزایش نشاط اجتماعی # جلب اعتماد عمومی و # افزایش مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو را از مهمترین مسائل حوزه این معاونت برشمرد.

فرماندار بابل تاکید کرد: از افراط و تفریط در این حوزه و همچنین از تصمیم گیری های عجولانه باید پرهیز کرد.

ولی زاده عنوان داشت: نگاه ما در روند انتخابات باید یک نگاه بی طرفانه باشد. ما مکلف به اجرای مر قانون هستیم؛ زیرا ما امانت‌دار رای مردم هستیم و باید انتخابات را به سمت و سویی ببریم تا با مشارکت حداکثری مردم به تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازیم .

ما نباید با حضور در نشست های جریانات سیاسی شائبه طرفداری از گروه و یا جریان خاصی را در اذهان جامعه ایجاد کنیم.

وی خطاب به رسولی# معاون جدید سیاسی فرمانداری بابل گفت:خوشبختانه شما از نیروهای جوان ،توانمند و از همکاران با تجربه ما در استانداری مازندران هستید و امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب گرانقدر تان و ظرفیت و توانمندی همکاران خوبمان در حوزه معاونت سیاسی با رعایت اصل رفاقت و برادری شاهد موفقیت های روزافزون در این حوزه باشیم.

همکاران و کارشناسان عزیزمان در فرمانداری نیز باید در همه امور اداری با معاونین خودشان هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف شهرستان بابل ارائه دهیم .

در پایان این مراسم حکم معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان بابل با امضای حسین زادگان #استاندار مازندران توسط ولی زاده #معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل به  #حمید رضا رسولی آسیابی اعطا شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها