En امروز : 10 فروردین 1403

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت

کد خبر : 99045 6 آبان 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی هفته بیمه سلامت را تبریک گفت. ‎

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن پیام احمد حسین زادگان به شرح زیر می باشد:

                                                   بسمه تعالی  

گرامیداشت هفته بیمه سلامت (سوم آبان ماه، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی الی نهم آبان ماه ) فرصت مغتنمی است تا با تبیین اهداف، اهمیت و نقش بسیار مهم بیمه سلامت در تحقق توسعه پایدار و پیاده‌سازی دولت الکترونیک ، خدمات گسترده نظام و دولت در ارائه خدمات درمانی به مردم شریف را گرامی بداریم.

دولت تدبیر و امید با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) توسعه نظام بیمه سلامت و بهره مندی همگان از خدمات بیمه درمان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده که در این راه سازمان بیمه سلامت با استفاده از خدمات الکترونیک، موجبات تسهیل در دریافت خدمات توسط مردم و ارائه دهندگان خدمت را فراهم نموده است.

در اجرای این مهم سازمان بیمه سلامت ایران جهت دستیابی به رضایت حداکثری مردم و با مشارکت موسسات درمانی طرف قرارداد بر اساس محورهای سه گانه؛ دسترسی عادلانه، سلامت محوری و حفاظت مالی را بر اهداف راهبردی همچون استقرار کامل سازمان الکترونیک و خرید راهبردی خدمات سلامت در کنار ارائه خدمات مطلوب و بهینه بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است.

انتظار می رود هم استانی های عزیز و اصحاب سلامت در سراسر استان از وضعیت فراهم آمده در برنامه های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت بهره گیرند تا طی طریق در مسیر پیاده سازی سازمان الکترونیک در راستای استقرار دولت الکترونیک و برنامه ریزی و تحقق اهداف و سیاست های کلان این حوزه و ارائه عادلانه و بهتر خدمات جامع سلامت تسهیل گردد.

اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت به خانواده بزرگ بیمه سلامت استان و بیمه شدگان، که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند، همچنین موسسات درمانی و دستگاه های بیمه‌گذار، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشگران این عرصه مهم در استان ابراز داشته و برای همگان سلامت، سعادت و توفیق الهی را آرزو می نمایم. احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری