En امروز : 4 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

بهسازی و نوسازی نانوایی ها و افزایش کیفیت نان هدف اصلی خبازی ها باشد

کد خبر : 99063 7 آبان 1399فرهنگی
پ

حسین زادگان در جلسه کارگروه آرد و نان استان، بر بهسازی و نوسازی نانوایی ها و ارتقاء کیفیت نان از سوی خبازی ها و نظارت جدی بر کار این حوزه از سوی دستگاه های متولی تاکید کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره  به اینکه کارآیی شهرهای استان در تولید آرد و گندم باید مورد مقایسه، بررسی و ارزیابی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم نسبت به سال پیش از آن افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران جز استان های پر مصرف و وارد کننده در این بخش می باشد، بازاریابی و فروش باید مورد توجه کارخانجات آرد استان قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه افزایش  کیفیت نان باید هدف اصلی خبازی ها باشد، افزود: ارائه آرد باکیفیت انتظار ما از کارخانجات می باشد و در کیفی سازی؛ آرد و ذخیره اضطراری می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: برای افزایش درآمد و بهبود کسب و کار نانوایی های دولتی  ضرورت دارد صدور مجوز نانوایی ها در استان  جز در موارد ضروری متوقف گردد و  مشکلات حوزه آرد و نان باید طی یک فرآیند زمانی مشخص حل گردد.

حسین زادگان، یادآور شد: بهسازی و نوسازی نانوایی ها از موضوعات مهم استان می باشد که باید با ارائه تسهیلات بانکی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بربرگزاری جلسات شهرستانی وارزیابی عملکرد شهرستان ها تاکید کرد و یادآور شد: اداره کل صمت، بهداشت واتحادیه ها بر روند کار در این حوزه نظارت جدی داشته باشند.

عباسعلی وفائی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران نیز در آغاز این جلسه، گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش روی این حوزه ارایه کرد.   

گالری تصاویر

اشتراک گذاری