امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل

کد خبر : 99559 26 آبان 1399
پ

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی و سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مدیران شهرستانی 26 آبان 99 . ‎

 

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی و سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مدیران شهرستانی 26 آبان 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی از حضور به موقع اعضاء جلسه و تشکر از اقدامات به موقع حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، وضعیت شهرستان آمل خوب نیست ، جای بسیار نگرانی و تأسف است ، شهرستان آمل ، یک شهرستان ارزشی ، فرهیخته و دانش محور و دانش بنیان است ، علمای بزرگی در رشته های مختلف افتخارات زیادی برای این شهر آوردند ، به همین خاطر توقع داریم در موضوعات اینچنینی رتبه 1 را در کنترل و اشاعه ویروس کرونا داشته باشیم ، قانونمداری و قانون پذیری و رعایت حقوق دیگران باید سرلوحه کار ما باشد .

وی بیان داشت : مردم ما مردم بسیار خوبی هستند ، با چند تذکر و گاهی خواهش در همان لحظه اقدام به بستن مغازه می کنند ، مردم بسیار خوب مراعات می کنند ، در رعایت پروتکل بهداشتی هیچکدام از ما و مردم نباید کوتاهی کنند ، براساس نص صریح فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبه ستاد کرونای کشور قانون برای همه لازم الاجرا می باشد . اغماض و سهل انگاری فاجعه به بار می آورد ، آمار بسیار وحشتناک است ، نشان می دهد که بعضی از مدیران در کارشنا جدی نیستند ، جوانان و ورزشکاران در حال فوت هستند ، سرمایه های ملی ما به خطر افتادند نباید در اجرای قانون کوتاهی کنیم .

معاون استاندار افزود : تعداد بازدید ها راضی کننده نیست ، روزانه مشکلات مطرح شود ، قلیانسراها چرا باید باز باشند ، توقع داریم کاملاً قدرتمندانه در میدان حضور داشته باشند . همه مدیران باید توجه داشته باشند اخطار و تذکرات برای بستن مغازه ها تا ساعت 6 است ؛ مغازه هایی که بعد از ساعت 6 باز است حتماً باید پلمپ شوند ، برای پلمپ همه دستگاهها ضابط قضایی هستند و اختیار دارند پلمپ انجام دهند و هر مکانی که با مشکل برخوردند با اینجانب و معاونین فرمانداری تماس بگیرند و فرمانداری در خدمت همه مدیران خواهد بود .

علیرضا شریعت افزود : کلیه بازدیدها باید هدفمند و خیابان محور باشند ، سرو غذا در رستورانها و آشپرخانه ها ممنوع بوده و باید به صورت بیرون بر انجام شود ، تمام گروههای بازرسی با یک نفر از نیروی انتظامی با لباس فرم انجام شود و تکلیف لحظه ای ادامه دارد و هیچ وقت ساقط نخواهد شد .

در ادامه هریک از مدیران حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند و تصمیم لازم اتخاذ گردید .  

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها