امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار بابل وضعیت کرونایی شهرستان را نارنجی توصیف کرد

با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان بابل ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان ممنوع می باشد

کد خبر : 99763 1 آذر 1399
پ

فرماندار بابل وضعیت کرونایی شهرستان را نارنجی توصیف کرد و گفت: با توجه به این وضعیت ورود خودروهای غیربومی به بابل ممنوع می باشد... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل، قربانعلی ولی‌زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان گفت : شهرستان بابل در وضعیت نارنجی بوده و به همین منظور از ورود خودروهای غیربومی به بابل جلوگیری می شود و در همین راستا هفت ایستگاه بازرسی در مبادی ورودی شهر استقرار یافته و بر محدودیت های جدید کرونایی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف خودرو مذکور اعمال قانونی خواهد شد که شامل جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود.

وی گفت: علاوه بر هفت ایستگاه ثابت بازرسی، گشت های نامحسوس پلیس و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظارت بر ورود و خروج پلاک‌های خودرو را برعهده دارند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل افزود: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی بابل تمامی فعالیت‌های اداری با نیمی از جمعیت شاغل و اقتصادی شهرستان به صورت نیمه تعطیل است و در صورت همکاری مردم و رسیدن به وضعیت زرد بسیاری از کسب و کارها به حالت عادی بر می‌گردد.

ولی‌زاده به خدمات ۲۴ ساعته کادر درمانی شهرستان بابل در ۹ ماهه شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از مردم خواست تا شرایط این خدمتگزاران را درک نموده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند ابتلای بیماران جدید را در شهرستان کاهش دهند. 

وی ادامه داد: کرونا تاکنون خسارت‌های زیادی به اقتصاد مردم مازندران به خصوص شهر تجاری بابل وارد کرد که امیدواریم با اجرای درست محدودیت های اعمال شده شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

فرماندار بابل از همه مردم خواست برای اجرای درست محدودیت‌های جدید با عوامل اجرایی به خصوص نیروی انتظامی همکاری داشته باشند تا در این ایام اثرگذاری مثبت محدودیت‌ها را شاهد باشیم.

طرح جامع اعمال محدودیت ها برای کنترل کرونا با سطح بندی شهرها به مناطق قرمز، نارنجی و زرد در جسله ۲۴ آبان ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد، این طرح از امروز شنبه اول آذر ماه در سراسر کشور از جمله استان مازندران و شهرستان بابل اجرا شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها