امروز : 30 فروردین 1403

جلسه تشکیل قرارگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل

جلسه تشکیل قرارگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل

کد خبر : 99867 4 آذر 1399
پ

جلسه تشکیل قرارگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور قدرت الله نائیج زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری – فرمانده و جانشین سپاه آمل – فرامرز اکبری مدیر شبکه بهداشت و درمان – معاون شهردار و رئیس هلال احمر 4 آذر 99 . ‎

 

جلسه تشکیل قرارگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان آمل به ریاست علیرضا شریعت معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور قدرت الله نائیج زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری – فرمانده و جانشین سپاه آمل – فرامرز اکبری مدیر شبکه بهداشت و درمان – معاون شهردار و رئیس هلال احمر  4 آذر 99 .    

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید؛ مدیران حاضر در جلسه سؤالات و پیشنهاداتی را در مورد طرح مطرح نمودند که به شرح ذیل می باشد :

1- تعداد کمیته ها.

 2– بلوک بندی شهر .

3– صدور کارت برای اعضای داوطلب بسیجی .

4 – تهیه دارو و بسته های حمایتی برای بیماران در قرنطینه .

5– مشخص شدن اولین بلوک اجرایی شهر.

6 – مشخص شدن نقاهتگاه .

7- تشکیل یک کمیته دیگر از افرادخیر و سمن ها با حضور فرماندار .

       در ادامه شریعت معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری ‹ع› و هفته بسیج و تقدیر و تشکر از مدیران حاضر در جلسه اظهار داشت :از کادر درمان کمال تشکر و قدردانی را دارم و همه باید به کادر درمان کمک کنند.

ایشان بیان داشتند : زمانی ما موفق هستیم که تشکیلاتی و متحد و منسجم طبق چارت عمل کنیم و دوستان سپاه همیشه در کمک پیشقراول بودند.

وی گفت : چهار کمیته وجود دارد بنام های کمیته حمایت و پشتیبانی – کمیته رهگیری و مراقبت – کمیته پایش و مراقبت و کمیته آموزش همگانی و تشکیل یک کمیته دیگر به پیشنهاد اعضا با حضور فرماندار، خیرین ، سمن ها و امر خیریه .  

وی در ادامه افزود : ورزشگاه الغدیر آمل با توجه به امکانات موجود به عنوان نقاهتگاه معرفی می شود و اولین بلوک اجرایی شهر بلوک امام ‹ع› می باشد .

فرماندار در رابطه با صدور کارت و کاور برای داوطلبان بسیجی فرمودند اداره بهداشت درمان پیگیر این موضوع می باشد و در اسرع وقت به دست داوطلبان خواهد رسید.

در ادامه فرمانده سپاه و دیگر روسای ادارات حاضر درجلسه به برخی از سوالات پاسخ دادند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها