امروز : 10 فروردین 1403

سرپرست فرمانداری محمودآباد درخواست کرد:

راه اندازی پویش مردمی کمک به دانش آموزان نیازمند به تبلت

کد خبر : 99932 7 آذر 1399
پ

طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد: 160 دانش آموز نیازمند محمودآبادی به علت مشکلات مالی و اقتصادی که توان خرید تبلت ندارند از تحصیل جا مانده اند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست خسرو طالبی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت السلام سید داود موسوی امام جمعه و بخشدار مرکزی و بخشدار سرخ رود و کلیه اعضای این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد.

خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه مهم ترین عنصر توسعه همه جوامع را نیروی انسانی متفکر و تحصیل کرده و متعهد عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش نقش حیاتی در زیر ساخت توسعه و آبادانی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تامین زیر ساخت های آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف و برنامه های این نهاد اثر بخش گفت: آمده ایم به مردم خدمت کنیم و باید اجزا و اهرم های مورد نیاز در این حوزه از سوی دستگاههای متولی تامین شود و حوزه آموزش و پرورش جزء بخش های است که انتظار کوتاهی از هیچ مدیری نداشته و با هیچ کس تعارف نداریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد هرگونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش را سرمایه گذاری برای آینده دانست و افزود: هم معلم و متعلم در نظام دینی ما از جایگاه ویژه ای بهره مند می باشد و حتی اگر کسی در حوزه علم و آموزش وپرورش جانش را از دست بدهد در مقام شهادت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز و افرادی که نسبت به تامین زیر ساخت های آموزش و پرورش احساس تکلیف می نمایند ، گفت: از ابتدای سال جاری 300 تبلت توسط خیرین تحویل آموزش و پرورش شده و 35 تبلت از سوی بخشداران و سپاه تامین شده و به 90 دانش آموز تسهیلات بانکی جهت خرید تبلت های آموزشی با بهره بانکی پایین داده شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه 160 دانش آموز نیازمند محمودآبادی به علت مشکلات مالی و اقتصادی که توان خرید تبلت ندارند از تحصیل جا مانده اند و نیاز است خیرین در قالب راه اندازی پویش مردمی کمک به دانش آموزان نیازمند نسبت به تامین تبلت این دانش آموزان که آینده سازان جامعه هستند مشارکت نمایند.

وی در خاتمه با تاکید به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش  از کلیه مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا نسبت به حوزه آموزش و پرورش با حساسیت بیشتری ، تعامل و همکاری همه جانبه داشته باشند و مصوبات این جلسات را پیگیری نمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری