En امروز : 10 فروردین 1403

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور / شرکت استاندار مازندران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از طریق ویدئوکنفرانس

کد خبر : 99960 8 آذر 1399فرهنگی
پ

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز به ریاست دکتر روحانی، رییس جمهوری و اعضاء این ستاد برگزار شد / احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از طریق ویدیوکنفرانس در این جلسه مشارکت نمود / رییس جمهور: ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیور تر از آن هستند که اقدام جنایتکارانه ترور شهید فخری زاده را بی پاسخ گذارند. ‎

رئیس جمهور با تسلیت شهادت شهید دکتر محسن فخری زاده، تاکید کرد: همه اتاق های فکر و دشمنان ایران به خوبی بدانند، ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیور تر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ گذارند و مسئولین مربوطه به موقع پاسخ مناسب این جنایت را خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد:  مردم کشور عزیزمان و همچنین مردم جهان روز گذشته در جریان یک اقدام تروریستی از سوی ایران ستیزان علیه یک پژوهشگر و یک دانشمند ایرانی بودند که اتفاقا در ماه های اخیر وقت خود را عمدتا صرف مبارزه با کرونا و پژوهش ها و ساخت کیت ها در این زمینه اختصاص داده بود و در واقع برای خودکفایی کشور در دارو و تجهیزات پزشکی در بخش پژوهشی وزارت دفاع که ایشان مسئول آن بود کار زیادی را انجام داد و توانست بخشی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا در اختیار ما قرار دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد:  این ترور وحشیانه نشان می دهد دشمنان ما در هفته های پر اضطرابی هستند، هفته هایی که احساس می کنند دوران فشار آنها کم می شود و شرایط جهانی تغییر می کند.

 دکتر روحانی ادامه داد: برای آنها مهم است که از این چند هفته حداکثر استفاده را ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی در منطقه بوجود آورند و هم توجهات جهانی از ترور و ارعابی که این روزها در مناطق اشغالی بوجود آورده بودند، به مشکلات و مسائل دیگر معطوف شود.

 رئیس جمهور تاکید کرد: همه اتاق های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیور تر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع مناسب پاسخ این جنایت را خواهند داد.

دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران هوشمند تر و حکیم تر از آن هستند که در دام  توطئه صهیونیست ها بیافتند، اظهار داشت:  آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند، بدانند که ما دست آنها را از پیش خوانده ایم و آنها موفق نخواهند شد به اهداف خبیثانه خود دست پیدا کنند .

رئیس جمهور تاکید کرد: هم رژیم صهیونیستی و هم آنهایی که ضد ایران هستند بدانند مسیر توسعه و تحقیقات کشور با سرعت ادامه خواهد داشت و با از دست رفتن عزیزمان فخری زاده، ، فخری زاده های فراوان کمر همت را خواهند بست و در این صحنه، وجود او را که امروز در جمع ما نیست، جبران خواهند کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

گالری تصاویر

اشتراک گذاری