En امروز : 1 اردیبهشت 1403

رازجویان: اولویت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی مشخص شود

کد خبر : 99996 9 آذر 1399فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با تاکید استاندار مازندران در این راستا، اولویت‌های حوزه راه و شهرسازی مشخص و ابلاغ شده است. ‎

در راستای تاکید استاندار مازندران بر مشخص شدن اولویت‌های حوزه‌های مختلف و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی، ظهر یکشنبه در جلسه‌ای سه ساعته به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اولویت‌های مدنظر و مورد بررسی قرار گرفته و به مدیرکل راه و شهرسازی استان ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در استان با سرعت بیشتری ادامه یابند.

مهدی رازجویان در جلسه پیگیری پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاکید استاندار، اولویت‌های حوزه راه و شهرسازی مشخص و ابلاغ شده است، افزود: اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی در اولویت استان قرار داشته و به جد مورد رصد و پیگیری قرار دارند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در استان مازندران بر اساس اولویت‌بندی انجام شده مورد توجه قرار بگیرند، اظهار داشت: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در اجرای پروژه طرح اقدام ملی با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

رازجویان با تاکید بر اینکه باید از پیمانکاران موفق و متعهد حمایت کرد، افزود: برخورد قانونی با پیمانکاران کم‌کار در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه بیت‌المال امانتی در دست مسئولین است، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم ذره‌ای از بیت‌المال در اجرای پروژه‌های عمرانی هدر برود.

رازجویان همچنین اظهار داشت: تمام پروژه‌های عمرانی استان مورد رصد و پیگیری قرار دارند تا عملیات اجرایی آنها با سرعت مناسبی ادامه یابد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری