بررسی مصوبات شوراهای اسلامی قائمشهر و ارطه در جلسه هیأت تطبیق به ریاست فرماندار شهرستان قائم شهر
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائم شهر جلسه هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای قائمشهر و ارطه به ریاست ابوذر قربانی اراتبنی فرماندار شهرستان قائمشهر و با حضور یعقوبی رئیس دادگستری شهرستان ،الهی و عزیزی معاونان فرمانداری ، اصغریان به عنوان اعضای مشورتی، در محل دفتر فرماندار برگزار شد.
در این نشست، مصوبات دو شورای اسلامی شهر بهطور دقیق مورد ارزیابی قرار گرفت تا میزان انطباق آنها با قوانین و مقررات بالادستی مشخص شود.
فرماندار قائمشهر بر لزوم تطبیق لوایح شهرداری که در قالب مصوبات شورا قرار میگیرند با قوانین و مقررات بالادستی تأکید کرده است. همچنین، ایشان بر اهمیت در نظر گرفتن رضایتمندی مردم در این مصوبات تأکید نمودند
برای مشاهده اخبار بیشتر و اطلاع از فعالیتهای فرمانداری شهرستان قائمشهر، میتوانید به منابع زیر مراجعه کنید:
ایتا:
https://eitaa.com/qaemshahr_gov
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/farmandari.ghaemshahr/
سایت:
https://ostan-mz.ir/ghaemshahr