مراسم چهلم سردار شهید مجید ذکریایی همزمان با هفتاد و دومین شب ایستادگی مردم قائمشهر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید مجید ذکریایی، همزمان با هفتاد و دومین شب ایستادگی مردم قائمشهر، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم معنوی که با شور و حال انقلابی و حضور گسترده خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران همراه بود، ابوذر قربانی اراتبنی فرماندار شهرستان قائمشهر و الهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز حضور یافتند.
برای اطلاع از اخبار و فعالیتهای فرمانداری قائمشهر میتوانید به منابع زیر مراجعه کنید:
ایتا:
https://eitaa.com/qaemshahr_gov
بله:
ble.ir/join/CpxUxKVhtx
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/farmandari.ghaemshahr/
وبسایت:
https://ostan-mz.ir/ghaemshahr