پیگیری ویژه برای بهرهبرداری از سایت مدرن پسماند قائمشهر با دستور استاندار مازندران در جلسه مدیریت پسماند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائم شهر با هدف رفع معضل چند دهه زباله در شهرستان قائمشهر و در راستای دستور استاندار مازندران مبنی بر بهرهبرداری از سایت مدرن پسماند، اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان به ریاست فرماندار برگزار شد.
قربانی فرماندار قائمشهر با اشاره به پیگیریها و بازدید های مستمر استاندار مازندران برای حل این مشکل اساسی، بر ضرورت همکاری و تعامل سازنده تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید کرد.
وی افزود: با توجه به رویکرد جدی استاندار در این زمینه، انتظار میرود کلیه دستگاههای اجرایی با نهایت همکاری و تعامل در راستای تحقق اهداف مدیریت پسماند و به ثمر نشستن تلاشهای ایشان برای بهرهبرداری از سایت مدرن پسماند، گام بردارند.
در این جلسه، علاوه بر برنامهریزی برای بهرهبرداری از سایت مدرن پسماند، بر اهمیت پاکسازی حریم راه های مواصلاتی، مناطق الحاق شده به شهر در طرح جامع شهری و همچنین اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در روستاها تاکید شد.
برای اطلاع از اخبار و فعالیتهای فرمانداری قائمشهر میتوانید به منابع زیر مراجعه کنید:
ایتا:
https://eitaa.com/qaemshahr_gov
بله:
ble.ir/join/CpxUxKVhtx
اینستاگرام:
https://www.instagram.com/farmandari.ghaemshahr/
وبسایت:
https://ostan-mz.ir/ghaemshahr