مردم محمودآباد از امیرمهدی شاد بوکسور تیم ملی نونهالان کشور به شایستگی استقبال کردند.
این بوکسور تیم ملی نونهالان که به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اعزام شده بود توانست در وزن ۵۲ کیلوگرم به نشان برنز این رقابت دست پیدا کند.
گفتنی است؛آئین استقبال از قهرمان با حضور دکتر رحمانی سرپرست فرمانداری محمودآباد، رؤسای محترم ادارات شهرستان و دوستداران ورزش برگزار شد.