⏬بهمناسبت هفته سلامت؛
🔹برپایی میز سلامت در محل ساختمان فرمانداری
◻️به گزارش روابط عمومی فرمانداری، بهمناسبت هفته سلامت، با حضور اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان "میز سلامت" در محل ساختمان فرمانداری برگزار و پایش فشار خون و انجام تست قند خون برای مراجعین، مدیران و رؤسای ادارات دستگاههای اجرایی صورت گرفت.
⏪گفتنی است، این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ارتقای سطح آمادگی عمومی نسبت به شاخصهای سلامت جسمانی اجرا شد.
✍روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویبار