به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، چهارشنبه ۳۰اردیبهشت۱۴۰۵ باحضور"دکتر تولایی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران،"محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور، معاونت عمرانی فرمانداری و اعضای جلسه، ستاد تنظیم بازار شهرستان نور با هدف رصد وضعیت عرضه و تقاضا، کنترل قیمتها و تأمین کالاهای اساسی در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، ضمن بررسی چالشهای موجود در زنجیره تأمین و توزیع کالاهای اساسی، بر ضرورت تعامل دستگاههای اجرایی برای جلوگیری از نوسانات غیرمنطقی قیمتها و مقابله با تخلفات احتمالی تأکید شد. همچنین مقرر گردید با تداوم گشتهای نظارتی مشترک، ضمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شرایط دسترسی آسان مردم به اقلام مورد نیاز فراهم گردد.