🔸️مهندس محمودی، فرماندار شهرستان گلوگاه در این نشست با تأکید بر ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در سطح استان، اظهار داشت: خوشبختانه فرصتهای مدیریتی برای بانوان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است؛ به طوری که در شهرستان گلوگاه، برای نخستینبار شاهد انتصاب خانم عسگری به عنوان بخشدار کلباد هستیم که عملکرد ایشان، منشأ خیر و اثرات مثبت در منطقه بوده است.
🔻نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود، به نقشآفرینی فعال زنان در عرصههای اقتصادی اشاره کرد و گفت: امروز حضور بانوان تنها محدود به حوزه اداری نیست، بلکه در شهرکهای صنعتی و بخشهای اقتصادی به عنوان کارآفرینان پیشرو فعالیت میکنند. این قشر توانمند با بهرهگیری از ظرفیتهای خود در مجموعههای صنعتی و عمرانی، به بازیگرانی اثرگذار در فرآیند تصمیمگیریهای کلان تبدیل شدهاند.
🗓 شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵
┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
📞روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه